Uw eigen Dossier Duurzaam

“Dragen onze MVO-inspanningen bij aan een sterker merk?”
“Vinden consumenten duurzaamheid belangrijk voor onze sector?”
“Welke elementen van duurzaamheid zijn volgens consumenten relevant voor mijn sector?”
“Wat voor associaties roept ons merk op met betrekking tot duurzaamheid?”
“Welke aspecten bepalen of ons merk duurzaam wordt gevonden?”
“Hoe heeft ons duurzame imago zich ontwikkeld de afgelopen jaren? En dat van onze concurrenten?”
“Moeten we nu wel of niet communiceren over onze duurzame initiatieven?”
“Wat vinden consumenten belangrijk om te horen over duurzaamheid en MVO?”
“Moet ik voor duurzaamheid segmenteren naar verschillende doelgroepen?”


Zijn deze vragen herkenbaar? Dossier Duurzaam helpt u de juiste antwoorden te vinden. Kennis over de consument en duurzaamheid wordt kunde als u het kunt toepassen in de eigen praktijk. Begrijp ik mijn klant, welke dimensies van duurzaamheid zijn belangrijk in mijn sector, hoe ontwikkelt zijn houding over de duurzaamheid van mijn merk zich en welke invloed hebben mijn activiteiten op de perceptie?

Als u effectief en efficiënt wilt omgaan met duurzaamheid, is maatwerk de enige oplossing. Daarom is het mogelijk om, in aanvulling op het basisonderzoek, ‘tailor made’ extra vragen toe te voegen die aanvullende inzichten geven in specifieke kwesties die spelen voor uw merk of sector.

Bij deelname aan Dossier Duurzaam ontvangt u een heldere op maat gesneden PowerPoint-rapportage met gerichte conclusies en aanbevelingen voor uw merk. Een uitgebreide presentatie met gezamenlijke interpretatie van de onderzoeksresultaten maakt standaard deel uit van de rapportage.

Kosten

  • Kosten basisonderzoek (incl verdiepende analyse van één sector en uw eigen merk): € 8.900,-
  • Kosten per extra sector: € 4.300,-
  • 1 verdiepende analyse per merk (toetsing op duurzame dimensies, sterkte / zwakte analyse of impact duurzaam imago op overall KPI’s): € 300,-
  • Toetsing concurrenten op duurzame thema's: max 8 concurrenten: € 1.200,-
  • Meerkosten voor 3 verdiepende analyses per (extra) merk: € 800,-
  • Meerkosten per extra vraag / 4 stellingen: € 700,-
  • Tailor made module: op aanvraag
  • Korting bij herhaling: € 800,-
  • Korting bij inschrijving voor 15 mei: € 300,-

(prijzen zijn exclusief BTW, facturatie na oplevering van het rapport)


Voor meer informatie of aanmelding kunt u contact opnemen met GfK of b-open.